مداحی سید رضا نریمانی با موضوع شهدا تقدیم به شهید عباس هارونی

در جلساتی که با بچه های هیئت داشتیم برای فعالیت های آینده هیئت نظرات مختلفی ارائه می شد ولی یکی از آنها خیلی به دل بچه ها نشست و آنهم دیدار با خانواده شهدای مفقود الجسد(گمنام) بود، تا شاید بتوانیم ذره ای از جای خالی فرزند عزیزشان را پر کنیم و مهمتر از همه اینکه به آنها این دلگرمی را بدهیم که جوانان ایرانی همیشه به یادشان هستند و نمی گذارند خون شهیدشان پایمال شود.

به هر صورتی که بود این موضوع را پیگیری کردیم تا اینکه شهید مفقود الجسد شهید عباس هارونی ما را به منزلشان دعوت کرد. این جمله را با اعتقاد کامل به کلام صریح خداوند می گوییم که در قرآن مجید آمده است: "ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"

ساعت 10:30 صبح جمعه 9مرداد بود که به همراه 9نفر از بچه های هیئت وارد خانه شهید شدیم. بعد از استقبال  و پذیرایی گرمی که از سوی خانواده شهید از ما صورت گرفت، از حاج اصغر آقای هارونی(برادر شهید) که خودشان هم از جانبازان جنگ و فعالان جبهه های نبرد بوده اند، تقاضا کردیم خاطراتی از شهید بزرگوار برای ما نقل کنند.

در آخر دیدار هم مادر شهید با بیان دلتنگی هایش فضای مجلس را عطرآگین به حضور فرزند شهیدش کرد.

و چه روضه ای بالاتر از روضه پدر و مادر در غم فرزند شهیدشان است به جز روضه حضرت ابا عبدالله علیه السلام در غم جوان شجاعش حضرت علی اکبرعلیه السلام

هیئت شهدای گمنام از این پس قصد دارد با دیدار از خانواده های شهدای مفقودالجسد اندکی از دین خود به شهدای گمنام را ادا کند.

 

با تشکر از برادر محمدرسول نجاتی آرانی بابت ثبت و ضبط این لحظات به یاد ماندنی