بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود به روان پاک ائمه معصومین(علیهم السلام) خاصتا ام الائمه حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) و فرزند شایسته ایشان امام خمینی(رحمه الله) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس


محضر نماینده محترم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل؛
آقای دکتر سیدجواد ساداتی نژاد
سلام علیکم
انتخاب شما توسط مردم مؤمن و ولایتمدار منطقه کاشان و آران و بیدگل را به امت حزب الله و شهیدپرور و جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، استعانت و توفیق روزافزون شما را خواستاریم
؛ تا ان شاءالله در پیشگاه امام زمان و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه­ای(حفظه الله) و شهدای عزیزمان مایه سرافرازی و سربلندی و افتخار خود و مردم منطقه باشید.
بدینوسیله ضمن اعلام حمایت و آمادگی برای کمک در عرصه خطیر مجلس شورای اسلامی شایسته دانستیم از روی محبت و اخوتی که بین خود و شما احساس میکردیم(؛ که «إِنَّماالمُؤمِنُونَ إِخوَة») و از باب «فَإِنَّ الذّکرَی تَنفَعُ المُؤمِنِین» مطالبی را به عرضتان برسانیم. باشد که در پیشگاه حق تعالی سرافراز شویم:
1-   این انتخاب حاصل دلسوزی، دغدغه و بصیرت تمامی امت حزب الله است، نه فقط شورای اصولگرایی کاشان و شما مدیون و پاسخگوی تمام اقشار مردم هستید.
2-   حفاظت از رای و اعتماد مردم در جهت آرمان های انقلاب وظیفه اصلی شما به عنوان نماینده این ملت است.
3-   شما باید بعد از پیگیری اهداف کلان ملی، صلاح و منافع همه مردم منطقه را دنبال کنید و حقوق مادی و معنوی مردم هر دو شهرستان را از مسئولین مطالبه کنید.
4-   ضمن پیگیری مسائل فرهنگی و سیاسیِ ملی و منطقه ­ای مبادا از مسائل معیشتی و اقتصادی مردم منطقه غافل شوید؛ تا نگاه مردم به اصولگرایان بدبینانه نشود.
5- مردم از شما چهره­ای فعال و پرشور در مجلس انتظار داشته و خواهان ارتباط مستمر با شما؛ چه در منطقه و چه از طریق تریبون مجلس هستند.
6-   در عرصه جنگ فرهنگی، از آرمان های امام و شهیدان که همان آرمان های انقلاب اسلامی است کوتاه نیایید و فراموش نکنید که روی کدام صندلی قرار گرفته اید. این را بدانید که ما از شما چهره­ای دیالمه گونه انتظار داریم.
7-   و در پایان دو پیشنهاد برای کنترل و بهبود وضعیت منطقه:
1)     تشکیل حلقه های مشاوره­ای از بین نخبگان همه اقشار جامعه زیر نظر جنابعالی
2)     تعیین نماینده برای هر شهرستان به صورت جداگانه برای پیگیری مطالبات مردم از جنابعالی و تبادل اخبار و وضعیت هر شهرستان
با آرزوی سربلندی و اقتدار ایران اسلامی
سایه رهبری(حفظه الله) مستدام
مجمع متوسلین به حضرت زهرا(سلام الله علیها) - هیات شهدای گمنام شهرستان آران و بیدگل